Naplata štete za povrede u javnom prevozu
Po Zakonu o obaveznom osiguranju u saobraćaju, svi putnici u javnom prevozu su osigurani i imaju pravo na naknadu štete ukoliko se povrede u saobraćajnoj nesreći.
Pravo na naknadu štete imaju:
- lica koja se nalaze u prevoznom sredstvu kojim se obavlja javni prevoz i koja imaju nameru da putuju, bez obzira da li su kupila voznu kartu ili nisu;
- lica koja se nalaze u krugu stanice, pristaništa, luke, aerodroma ili u neposrednoj blizini prevoznog sredstva, pre ukrcavanja, koja imaju nameru da putuju;
- lica koja su obavila putovanje i napustila prevozno sredstvo, a nalaze se u neposrednoj blizini prevoznog sredstva, u krugu stanice, pristaništa, luke ili aerodroma.
- kao i lica koja imaju pravo na besplatnu vožnju.
KAKO NADOKNADITI ŠTETU?
Ako želite da podnesete zahtev za odštetu osiguravajućoj kući sa kojom prevoznik ima zaključen ugovor potrebno Vam je sledeće:
- Pasoš ili lična karta,
- Originalna lekarska dokumentacija o povredama,
- Dokaz da ste doživeli povrede kao putnik (zapisnik policije, izjava vozača ili svedoka),
- Ostala dokumentacija koja bi pomogla u dokazivanju tvrdnji.
Kontaktirajte nas za više informacija i saveta. Uputićemo Vas kako da na najbolji način ostvarite svoja prava.
Kontakt - Beograd
- Cara Dušana 73, 11080 Zemun, Srbija
- office@naplatastete.rs
- +381 (0) 67 732 7503
Kontakt - Niš
- Bulevar Nemanjića br. 25, lok. 89, TC ZONA 3, 18000 Niš, Srbija
- office@naplatastete.rs
- +381 (0) 18 537 407
- +381 (0) 63 445 751